Biohackingas - taisyklės, kurios gerina savijautą

Kaip įvaldyti biohackingą? Taisyklės ir pokyčiai, kurie optimizuoja ir gerina organizmo veiklą bei savijautą

Biohackingas - taisyklės, kurios gerina savijautą

Kaip įvaldyti biohackingą? Taisyklės ir pokyčiai, kurie optimizuoja ir gerina organizmo veiklą bei savijautą

Beveik neabejotinai esate susidūrę su tam tikra biohackingo versija. Tiesą sakant, gali būti, kad jau užsiimate biohakingu patys to nesuvokdami. Ar esate pastebėję, kada geriausia gerti kavą, kad jaustumėtės žvalūs, bet nesutrikdytumėte savo miego, ar sąmoningai paankstinote miego laiką, nes žinote, kad dėl to ryte jaučiatės budresni? Jei taip, galite save laikyti biohackeriu.

Biohackingas – tai nedideli pokyčiai, kuriais siekiama optimizuoti ilgaamžiškumą, darbingumą ir gerą savijautą visose gyvenimo srityse. Biohackeriai tiki, kad optimalią savijautą gali pasiekti kiekvienas, ne tik sportininkai ar technologijų milijardieriai, ir kad ji pasiekiama, kai jūs patys kontroliuojate nedidelius pokyčius savo gyvenime. Vienas pagrindinių biohackingo autorių Dave’as Asprey’us jį apibrėžia taip: Tai – “aplinkos aplink jus ir jūsų viduje keitimas, kad galėtumėte geriau kontroliuoti savo biologiją”.

Jei norite saugiai eksperimentuoti ir pagerinti savo sveikatą bei savijautą, yra daugybė būdų, kaip tai padaryti. Jums tereikės nuolat atidžiai stebėti, ką jums sako jūsų kūnas.

Optimizuokite miegą

Biohackingas dažnai prasideda nuo miego – tai organizmo remonto dirbtuvės. Stebėkite savo miegą:

  • Kasdien miegokite ir pabuskite tuo pačiu metu, o dienos pradžią praleiskite dienos šviesoje.
  • Išjunkite ekranus likus 2-3 valandoms iki miego, kad apribotumėte mėlynąją šviesą, kuri trikdo melatonino, mūsų miego hormono, gamybą.
  • Mankštinkitės ryte arba po pietų, o ne vakare.
  • Venkite miego tablečių, vietoje jų – papildykite savo mitybą miegą palaikančiais produktais ar maisto produktais: melatoninu, bananais, migdolais arba atstatomąja ašvaganda, kurią rasite Ancient + Brave Inspired Collagyn sudėtyje.

Optimizuokite imuninę sistemą

Pirmenybę teikite miegui – tai patikimas būdas imuninei sistemai palaikyti, tačiau yra ir daug kitų biologinių priemonių, padedančių palaikyti natūralų organizmo atsparumą ligoms:

  • Reguliariai medituokite, kad sumažintumėte streso hormonų, kurie trikdo imuninę sistemą, gamybą.
  • Praktikuokite įžeminimą – paprastą vaikščiojimą basomis po žemę, kuris atkuria tiesioginį ryšį su žeme ir joje sukaupta natūralia energija.
  • Plaukiokite arba maudykitės šaltame vandenyje, kad paskatintumėte natūralių organizmo antioksidantų gamybą.
  • Papildykite mitybą imuninę sistemą stiprinančiais ingredientais: kolagenas aprūpina išalkusias imunines ląsteles glutaminu, kurio joms reikia, kad veiktų kuo geriau, o vitaminai C ir D3 palaiko optimalią ląstelių veiklą ir pasižymi antivirusinėmis savybėmis.

Optimizuokite virškinimo sistemą

Naujausi moksliniai tyrimai rodo, kad gera virškinimo funkcija yra labai svarbi bendrai savijautai ir ilgaamžiškumui. Storojoje žarnoje gyvenančios bakterijos padeda reguliuoti svarbiausias mūsų organizmo funkcijas, įskaitant alkio hormonus, imuninę sistemą ir net neurotransmiterius, tokius kaip serotoninas ir dopaminas, kurie lemia mūsų nuotaiką. Virškinimo sveikata nėra vien tik tai, ką valgote:

  • Protarpinis valgymas gali palaikyti žarnyno mikrobiomos sveikatą ir skatinti žarnyno gijimą. Kava su MCT aliejumi gali palaikyti aukštą energijos lygį, jeigu yra laikomasi protarpinio badavimo.
  • Valgykite daugiau augalinio maisto ir papildykite savo mitybos racioną fermentuotais maisto produktais, tokiais, kaip kefyras, kombučia ar kimči, kad palaikytumėte aukštą probiotikų, sveikųjų žarnyno bakterijų, lygį.
  • Vartokite prebiotikų papildų arba valgykite prebiotikų turinčių maisto produktų, pavyzdžiui, avižų, artišokų arba gūžinių kopūstų, kad gautumėte prebiotikų. Ancient + Brave Vegan Collagyn kolekcijos sudėtyje yra inulino, kuris yra viena iš labiausiai ištirtų prebiotikų skaidulų ir palaiko sveiką ir subalansuotą virškinimo sistemą.

Optimizuokite odą

Biologinis odos puoselėjimas – tai ne tiek kremų naudojimas, kiek streso ir senėjimo, kurie veikia natūralų kolageną, suteikiantį odai elastingumo ir švytėjimo, valdymas:

  • Pirmenybę teikite miegui, kad natūralūs organizmo atkūrimo procesai turėtų laiko atlikti savo darbą;
  • Praktikuokite kvėpavimą, kad skatintumėte gilų kvėpavimą ir mažintumėte stresą, kuris padeda organizmui atsistatyti, sveikti ir gali paskatinti kolageno gamybą.
  • Gaukite pakankamai saulės šviesos, ypač žiemą, tačiau visada naudokite aukšto faktoriaus apsaugą nuo saulės.
  • Infraraudonųjų spindulių saunos gali padėti sumažinti streso hormonų kiekį ir pagerinti kraujotaką, kad būtų pasiektas priešuždegiminis poveikis.
  • Papildykite mitybą kolagenu ir vitaminu D, kad palaikytumėte odos ir audinių sveikatą. Išbandykite Ancient+Brave Radiant Collagyn, kad giliai pamaitintumėte odą iš vidaus.
Shopping Cart
0
    0
    Krepšelis
    Jūsų krepšelis tuščias
    Scroll to Top