Kodėl magnis būtinas moterims?

Magnis ir jo nauda moterų sveikatai bei savijautai

Kodėl magnis būtinas moterims?

Magnis ir jo nauda moterų sveikatai bei savijautai

Mineralas magnis yra labai svarbi maistinė medžiaga, turinti didelę reikšmę daugeliui organizmo funkcijų – iš tiesų jis atlieka svarbią vaidmenį daugiau nei 300 organizmo biocheminių reakcijų. Nuo nuotaikos reguliavimo, sveiko širdies ritmo palaikymo iki miego, raumenų ir nervų funkcijos bei energijos gamybos ir tai tik keletas iš jų. Akivaizdu, kad šis mineralas gyvybiškai svarbus tiek vyrams, tiek moterims.

Per gyvenimą moterys patiria įvarius emocinių ir fizinių išgyvenimus. Dažnai tai gali būti karjeros derinimas su nėštumu ir šeimos kūrimu, taip pat – sveikatos problemos, pavyzdžiui, priešmenstruacinis sindromas (PMS), policistinių kiaušidžių sindromas (PCOS), psichikos sveikatos sutrikimai ar virškinimo problemos, o menopauzės simptomai gali prasidėti jau po keturiasdešimties metų. Šiame straipsnyje aptarsime, kokią naudą moterų sveikatai turi magnio vartojimas.

 

STRESO VALDYMAS IR DETOKSIKACIJA

Šiuolaikinio pasaulio problema – aukštas streso lygis, todėl žinoma, kad magnis kartu su vitaminais B5, B6 ir C atlieka svarbų vaidmenį streso valdyme.

Taip pat, magnis svarbus detoksikacijos procese, kurio metu iš organizmo pašalinami toksinai, kurie neigiamai veikia įvairius organizmo procesus, pavyzdžiui, hormonus, smegenų veiklą ir virškinimą.

 

PRIEŠMENSTRUACINIS SINDROMAS (PMS)

Kai kurios su menstruacijomis susijusios būklės gali būti hormonų ar gliukozės kiekio kraujyje sutrikimo rezultatas, pavyzdžiui, PMS ar PCOS. Magnis padeda normaliai hormonų gamybai ir padeda insulinui pašalinti gliukozę iš kraujo bei pristatyti ją į ląsteles.

 

MENOPAUZĖ

Menopauzei būdinga tai, kad sumažėja hormonų progesterono ir estrogeno kiekis ir galiausiai nutrūksta menstruacijos. Šią patirtį gali apsunkinti nepakankamas hormonų gamybai reikalingų maistinių medžiagų vartojimas, todėl labai svarbu vartoti magnio, vitamino B6 ir sočiųjų riebalų.

Be to, magnis gali būti naudingas menopauzės simptomams, kurie turi įtakos nuotaikai, gebėjimui susidoroti su stresu, padidėjusiam kraujospūdžiui, o suderintas su kalciu – kaulų mineraliniam tankiui, kuris yra labai svarbus siekiant išvengti osteoporozės ir žalos dėl kritimo.

 

KIEK MAGNIO PER DIENĄ REIKĖTŲ SUVARTOTI?

Specialistai rekomenduoja suaugusiems kasdien suvartoti bent 300 mg šio vitamino.

 

MAGNIO ŠALTINIAI MAISTE

Magnis natūraliai randamas įvairiuose maisto produktuose, tačiau nedideliais kiekiais. Norint jį gauti, kiekviename valgyme turėtų būti bent 3 maisto produktai, kuriuose yra magnio, kad būtų pasiektas realus paros suvartojimas.

Laimei, magnio gausu tam tikruose visaverčiuose maisto produktuose, pavyzdžiui, avižose ir miežiuose arba grikiuose. Kiti geri šaltiniai – riebi žuvis, moliūgų, linų ir šalavijų sėklos bei juodasis šokoladas (ne mažiau kaip 70 % kakavos).

Patarimas: pabandykite prie kiekvieno valgio pridėti didelę saują žalių lapinių daržovių. Špinatai ir lapiniai kopūstai yra puikus patiekalų ir kokteilių priedas, o vienoje saujoje magnio gali būti net 150 mg.

 

MAGNIO MAISTO PAPILDAI

Tomis dienomis, kai maiste trūksta magnio turtingų šaltinių, reikėtų vartoti maisto papildus. Geriausia rinktis bent 300 mg magnio vienoje kapsulėje turinčius papildus. Dažnai magnio maisto papildai būna kapsulėse arba milteliuose; tokiu pavidalu jie neturi rišamųjų medžiagų ir priedų. Magnis yra labai didelė molekulė, palyginti su vitaminais.

Jei norite optimizuoti magnio suvartojimą naudodami maisto papildus, magnio galima įsigyti atskirai arba kartu su kita (-omis) maistine (-ėmis) medžiaga (-omis).

Magnis draudžiamas vartoti su kai kuriais vaistais, ypač tais, kurie sąveikauja su širdies ir kraujagyslių sistema arba palaiko osteoporozę. Dėl šios priežasties rekomenduojama aptarti bet kokį galimą papildų vartojimą su savo šeimos gydytoju, kai jums skiriami vaistai.

 

IŠVADOS

Magnis yra labai naudingas moterims visą gyvenimą. Gydymo ir profilaktikos požiūriu šis įspūdingas mineralas gali padėti spręsti daugelį sveikatos problemų – nuo nėštumo iki PMS ir menopauzės simptomų valdymo.

Shopping Cart
0
    0
    Krepšelis
    Jūsų krepšelis tuščias
    Scroll to Top